måndag 25 mars 2013

Skolliv

En anledning till så lite bloggande är nog att jag jobbat en hel del och samtidigt varit sjuk. Inte helt kul alls. Tyvärr hosta kvar men det börjar ge med sig hoppas jag. Så mestadels har lite kretsat kring jobbet och alla olika skolor jag besökt.

Alla skolor har smartboards, det är otroligt bra även om jag har svårt att skriva på dem. Mest för att den är anpassad till ordinarie läraren dock. Annars smarta grejer det där. Häftigt att få se alla olika skolor och lära känna massa barn. Sen ser man såna där brittiska påhitt lite varstans, som kranarna som jag bara aldrig nånsin kommer vänja mig vid. Jag menar hur gör de??

De två sista fotona visar fredagens upplevelser. En av de bästa anledningarna till att jobba i skolans värld är ju att man får ta del av traditioner lite mer. Då firades påsken innan terminen slutade och barnen gick på lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar