måndag 30 september 2013

Pendling

Känns lite som att jag pendlar också. Om jag inte jobbar kommer jag hem ungefär samtidigt som R landar med tåget i London. Imorse var det helt sanslöst. 45 min från Coventry! Blev inget jobb idag, mycket inför morgondagens strejk för lärare i detta område. Jag tog mig till waitrose, köpte baguette och tog mig en kaffe. Oftast är jag förbi där på morgonen så det har blivit en liten rutin, fritt morgonkaffe på waitrose.

Sen hem och slå på datorn. Äntligen. Årets händelse. Nya säsongen av Homeland. Stort! Förstå att jag har längtat efter detta ett år. Tror inte jag är ensam om detta. Vilket avslut på säsong 2! H och jag har diskuterat detta ofantligt under året som gått. Okej, vårt bröllop är mer årets händelse men detta inte långt efter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar