måndag 15 april 2013

Vart tog hon vägen?

Jaa det har vart lite tufft och mycket här på sistone skulle jag väl vilja säga. Det som främst har tagit mest energi har varit en otroligt enerverande och tröttsam rekryteringsprocess som varat i fyra veckor, men som äntligen är slut. Resultatet efter 6 intervjuer i ungefär 8 timmar och ha blivit erbjuden tjänsten men råkade påbörja en löneförhandling och därmed tydligen inte perfekt (toppkandidat) blev att jag inte fick det (hmm konstig mening..). Ska nog ägna ett inlägg åt detta så ni får veta vad jag vart med om. På ett svenskt företag till och med. Pust! Är helt färdig!

Men nu är jag på puben som vanligt på måndagar. Och eftersom jag kom först och hann titta lite för mycket på menyn fick jag se vilka goda desserter det finns. Kan ju peppa vem som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar