söndag 28 juli 2013

Bröllopsdagen

Väcktes halv fem av vårt brandlarm. Batteriet höll på att ta slut. Intressant val av dag för det. Tackar! Kunde ju naturligtvis inte somna sen. Men låg och blundade till åtta ungefär. Upp och fixa ordning det sista och tvätta håret. Halv tio kom fantastiska magiska N som fixade mitt hår och mina två pinglor H och A. Syster A älskade syster A! Och käraste bästa vännen H.

Vi hade en mysig stund. Jag stressade så klart stackars A och H som fick göra bordsplaceringstavlan. Då. Stackarna. Men mest mysigt. Jag drack ett glas bubbel. Buketten anlände från The Orangery i Kenilworth. Grymt bra! Så fin den blev.

Sen kom pappa och körde oss till Ettington Park Hotel. Älskart! Mysigt att åka med pappa som pimpat bilen, så klart. Vi checkade in oss i brudsviten och N gjorde min make Up. Fantastiska fotografen Rachel Spivey dök upp och var strålande hela dagen. Vi hade så skoj där i sviten. Mer detaljer vid ett annat inlägg.... :) nu frukost i Reims.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar